úterý 14. září 2010

Resto Druid Battlegrounds

Kromě Roguny a začínajícího mága hraju ještě za Druida, resto/feral tank (tahle kombinace nemá vůbec problém dostat se do Random Dungeonu, proto jsem s tím začal). Kromě toho ale hraju hodně PvP - jako resto druid. Jakmile získám pořádný gear, chystám se do areny.

Za druida mám na naší realm (Terokkar) skvělou bilanci v Battlegrounds. 118 odehraných, 79 vítězství (WSG dokonce 80/56). A to neprchám před koncem abych si zlepšil statistiku, koneckonců i za prohru jsou XP a honor. Za rogunu mám 618/306, což jsem zjistil je tak nějak průměr víceméně na celé realm.

Healer je v BG nejužitečnější postava a zároveň ta, která vždy chybí. Do PvP chodí většina lidí solo, oproti dungeonům a raidům, kam se vždy vybírají hráči podle rolí. Takže v takovém WSG není neobvyklé vidět 10 dps. Takový tým má pak většinou problém s nošením vlajky.

Taktika

Taktika za resto druida v každém PvP je velmi jednoduchá.

1. přežít
2. healovat
3. podpora

Na druhý pohled už to ale tak jednoduché není...

Přežít

První pravidlo přežití healera je "nebýt vidět". U Taurenů je to trochu těžší než Night Elfů, ale i tak platí, nepoužívat Tree of Life pokud na mě už neútočí. Zní to možná překvapivě, ale je to tak, strom forma je jako pěst na oko. Každý PvPer s půlkou mozku útoční první na strom (naštěstí spousta hráčů se chová jako bez mozku...). Pokud něco hlídám nebo čekám, vždy být v Kočce a stealth.

Druhé pravidlo přežití: HoTky. Nasypat na sebe všechna periodicky healující kouzla, snažit se udržovat Rejuvenation úplně pořád, Regrowth kouzlit pokaždé, když je chvíle klidu, Lifebloom v bitvě a při útěku, Wild Growth když jsem blízko ostatních. Pokud je blízko roguna, udržovat Abolish Poison (zvláště proti Envenom k nezaplacení).

Healovat

Snažit se sypat na ostatní instanty. Pokud na mě nikdo neútočí, je možné kouzlit Regrowth, ale jakmile je šance, že mi někdo kouzlo přeruší, tak preferovat Instanty. Lifebloom funguje skvěle, právě díky bloomu na konci. Vyplatí se před začátkem bitvy na každého zakouzlit Lifebloom. Po šesti vteřinách, kdy už se dá čekat, že budou mít všichni nějaký dmg, dostanou nezanedbatelný heal a já se zatím můžu starat o svoje přežití.

Podpora

Pokud zbyde čas na něco dalšího, pak má druid mnoho skvělých kouzel na podporu ostatních. Faerie fire na roguny (musí použít Cloak of Shadows, jinak se nemůžou schovat), Moonfire nasadí slabší DoTku, ale je to instant cast a nejednou jsem tím protivníka utloukl. A pak samozřejmě Cyclone. Jakmile se potřebuju někoho na chvíli zbavit, není nic lepšího než Cyclone.

Žádné komentáře:

Okomentovat