neděle 12. září 2010

Mage II - 10-19

Kouzla, talenty

* Polymorph - dá se naučit už dřív, ale až v PvP se ukáže jeho opravdová síla
* Frost Nova - zmrazí nepřátele v okolí a dá jim trochu frost dmg
* Safefall - tlumí dmg při pádu (zatím celkem k ničemu)

Plymorph se hodí při boji s více moby, jednoho sheepnu, ostatní zabiju. Frost Nova, pokud jich je na mě moc, dám FN, odběhnu a pokračuju...

Z talentů pokračuju podle buildu, začal jsem Improved frostbolt.

PvP

Tyhle levely by měly jít proběhnout velmi rychle. Zrovna zde je ale úplně nejzábavnější Warsong Gulch ze všech (i když XP/h je zde o dost nižší než z questů). Většina hráčů to absolutně neumí, takže znalost BG a taktiky přináší obrovskou výhodu. Říkal jsem si, že jsem neměl chodit do BG rovnou na levelu 10, ale opak byl pravdou, první BG, první výhra (a to na naší většinou PvE batlegroupě proti favorizovanému týmu z německých PvP realmů) a obrovská zábava.

Frost Armor je úplně geniální protože zpomaluje rychlost běhaní a útoku těch, co na vás útočí, frostbolt je skvělé kouzlo na zpomalení vlajkonosičů protivníka (EFC, enemy flag carrier) nebo pronásledovatelů našeho FC. No a konečně Polymorph, udělá z protivníka ovečku, jedno z prvních CC (Crowd Control) kouzel vůbec.

Na levelu 10 jsem měl jednoduchou taktiku, frostbolt na ty, co utíkali (ať už na nás nebo od nás), polymorph na rangedka a hunter pety (hunter je v tomhle bracketu OP - overpowered - taky díky petům). Fireblast na kohokoliv s málo životy. Díky tomu jsem měl na konci asi 8 killing blows. Jinak jsem se spíš schovával. Ale vyplatilo se!

Budu určitě ve frontě na BG jak to jen půjde ;)

Update: XP je sice mizerné, ale zábava je to veliká. Pokaždé mě sice sejme nějaký Rogue (blink znatelně chybí), ale často mám spoustu Killing Blows. Zpomalování EFC a zachraňování našeho vlajkonosiče je sranda. Mág má od začátku tolik zpomalovačů, až to není hezké ;)

PvE


Kromě Ragefire chasm, což je děsně nudný dungeon (IMHO) se vyplatí dělat spíš questy. Do cca lvl 13 stačí zůstat ve startovní oblasti. Já se poté přesunuju do Stonetalon mountains. Tam padají light feather (regent potřebný k safefall) a hlavně je tam spousta humanoidů, ze kterých padají suroviny pro tailoring.

Pro přesun jsem použil trik Jak se dostat do Dalaranu. Z Dalaranu pak přes Ogrimmar na západ. Nevím, jak za Allianci, ale pro Hordu je docela jednoduché se tam dostat i bez triku. Trollové tam začínají, Undead poletí vzducholodí, Blood Elf se tam dostane teleportem (úplně na severu Silvermoonu) do Undercity a pak stejně jako Undead.

Žádné komentáře:

Okomentovat